Sunday 14 April 2013

assalamualaikum semua pada hari yg indah di hujung minggu. mungkin saya adalah seorang yang biasa dimata semua. tapi saya mempunyai keinginan yang tinggi. saya amat berharap agar dapat memahami apa yang berlaku di sekeliling kita tapi setiap orang punyai pendapat yang berbeza. begitulah juga dengan perangai nya yang mungkin kadang2 kita sendiri tidak dapat nak menilai apa yang cuba disampaikan oleh semua orang. bila bercakap mengenai cinta, cinta itu memang buta dan cinta ini kadangkala boleh menjdi racun dan penawar. tapi dalam bercinta ada dugaan dia, seperti yang telah dinyatakan di atas tadi. kita tidak boleh menilai seseorang dengan hanya bersama dengannya untuk jangka masa empat atau lima bulan tapi harus bersamanya untuk jangka masa yang lama. so saya harap semua faham dalam bagaimana menilai seseorang itu. apa yang dapat saya lakukan sekarang ini hanyalah berdoa pada Yang Esa semoga masing-masing dapat jodoh yang diidamkan..

No comments:

Post a Comment